Terbest Untuk Dibaca

Monday, December 5, 2011

gambar sekitar kemalangan kereta mewah di jepun

mak ghaih!!! kemalangan yg melibatkan 13 buah kereta mewah ni berlaku kat jepun. dikatakan pada mulanya ada 24 kereta mewah semuanya dan 13 yg terlibat dalam kemalangan paling mahal dalam sejarah. antara kereta mewah yg hancus berderai termasuklah.

1 Ferrari F512
2 Ferrari F355's
2 Ferrari F430's
2 Ferrari F360's
1 Lamborghini Diablo
1 Nissan GT-R Skyline
3 Mercedes Benz
1 Toyota Prius

kemalangan ni dikatakan berpunca dari sebuah kereta ferrari yg tiba2 menukar lorong dan dilangar oleh kereta lain dibelakang dan berpusing. kereta2 mewah yg ada di belakang menghentam antara satu sama lain. yg peliknya tiada kematian dilaporkan cuma cedera ringan sahaja, itu pun cuma melibatkan 10 pemandu yg lain tiada kecerderaan. polis mengesahkan 14 buat kereta mewah terlibat tapi hanya 1 saja yg selamat dari hancuh!!. kemalangan ni dicatat sebagai kemalangan jalan raya paling mahal di dunia.

so expensive accident toh. sekarang baru korang tau kenapa banyak syarikat insuran tak mau cover keta mewah. hmm.. apa nak buat dengan keta2 ni yer.. aku cadangkan dorang compact dan buat meja mcm meja yg diperbuat dari kereta ferrari yang rosak ni. kalau aku, aku nak meja lamborghini diablo mesti samart kan. nah amik ko Lisa surihani yusri naik lambo aku lambo buat meja ja wawawa...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...