Terbest Untuk Dibaca

Wednesday, August 10, 2011

coming sooning : Husin, moon dan jin pakai toncet

ha tu dia nih kira hantu kak limah 2 la ni. tapi mamat khalid letak tajuk Husin, moon dan jin pakai toncet. besa la kan abg Mamat ni mmg pelik. tapi aku suka semua filem dia. smua ada maksud tersirat. biar cerita tak logik tapi ada maksud tersirat. jangan pelakon ja best sepatah haghun pun aku tak paham a.k.a Kongsi. ok dah2 cukup bula posa ni. ok filem Husin, moon dan jin pakai toncet ni di jangka kluar 2012. bila aku tak tau. yg aku tau semua cerita mamat khalid mmg daboom. ni trailer ngan pic tuk pilem ni. pic tu aku ambik lam blok mamat khalid sediri http://tempurungpecah.blogspot.com/ mintak share yerrr abg Mamat. hmm di pemulaan trailer mesti ada nama Hassan Mutalib. dalam hantu kak limah balik rumah pun ada sebut Hassan Mutalib. siapa Hassan Mutalib tu? dia ni sebenarnya sahabat kpd abg Mamat. korang ingat tak dulu kecik2 klau korang ponteng school ada animasi sang kancil dengan buaya, sang kancil dengan monyet tu, hah dia ni la yg create watak2 tu. si Hassan Mutalib tak pernah dapat apa2 sijil dalam bidang filem pun tapi dia ada ilmu dan kebolehan semula jadi. mungkin nama dia disebut dalam filem abg Mamat sebagai kiasan supaya menghargai dan mengigati karya Hassan Mutalib yg kita tak kenali. atau sebagai kiasan orang hanya menyanjung orang yg mempunyai segulung ijazah daripada bakat. ntah la masing ada pendapat tentang filem abg mamat ni. tu lah kehebatan filem dia buat otak kita ferfikir. bukan tu ja banyak lagi dalam filem dia. ni trailer promoz untuk korang. lawak gila tahap baja hitam kahkahkahk aku gelak nih. enjoizzz!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...