Terbest Untuk Dibaca

Monday, August 15, 2011

Teh bunga paling coolezzz...

ari khamis lepas teringin gak nak try teh bunga yg kononya fames kat Stadium Darul Aman tuh. orang pangil gerai teh bunga pak long. sampai sana perghhh!!! mak aih punya la ramai sunguh. klu korang tgk tak caya punya apa jadah teh bunga ja sampai beratur q punya panjang. ada yg beli samapai 20 30 trus. plik2 kan. aku gagahkan gak la beratur. makgaih aku no 30 tu dan belakang aku ada lagi 30 org dok beratur. sejam dok kat situ lagi. lepas 2 jam baru time aku. mcm nak telucut pangkreas aku baratur derr. ntah la apa resepi mamat nih. tapi ada lebah hurung dia nya air gula. mungkin dia letak honey kot. lepastu dia letak pandan dalam tu. yg specialnya dia tak guna ais kiub tapi ais blok yg besar tu. fuh mmg freshtener btol lah. masa berbuka aku try rasa ok la sedap berbanding air teh bunga tempat lain. bunga teh yg dia guna pun yg fresh punya ok bukan yg kering tapi direndam. mmg best la tapi kalau nak beratur untuk kali kedua kna pikir 2 kali yop oi 2 jam tu. lollz btoi...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...