Terbest Untuk Dibaca

Wednesday, September 7, 2011

cara tingkatkan traffic ke blog paling terdesak

sebagai blogger baru aku godek2 la nak cari cara nak tingkatkan traffic blog aku yang sekangkang kera ni. maklum la orang baru kawan pun x de huhuhu. sedih. ok cukup. masa dok godek2 spek mata (google la tu) aku jumpa blok ni ayieslife.com tips yg dia bagi mmg sempoi tapi ada btol gak. hahaha. co try jgn kena spam dah. spam ok bukan sepam sepam tu paipon. ni tips dia nak lagi jelas sila ke sini. aku blum la sampai terdesak nak guna cara2 ni sbb aku iklas menulis. ceh! bajet best. tak betul biar la org kata aku syok sendiri yg penting aku tak paksa orang dtg jgn spam blog aku dah. yg mana sudi baca blog aku tq.. apa pun tips yg ayieslife.com bagi ni mmg sempoi dan logik untuk korang guna bg yg nak kelainan.

Cari Pasal Dengan Blogger Popular

Dalam erti lain, cari gaduh dengan mana-mana blogger yang popular. Tapi pastikan blogger tu tau pasal entri korang dan tulis kaw-kaw sampai blogger tu berasap.

Buat Blog Untuk Download.

Kalau korang google, yang paling banyak search dalam google adalah benda-benda lucah nie. So, senang je. Korang buat blog untuk download benda-benda tu semua. Mesti ramai yang gersang-gersang masuk blog korang. Tapi negetifnya susah nak dapat komen la.

Spamming

Yang nie biasa buat. Tak susah mana pun. Cari satu software yang boleh kumpul email dari facebook. Lepas tu hantar email suruh bukak blog korang. Ayie tau software nak harvest email dari facebook, tapi kalau korang nak, cari sendiri la ek.

Buat Janji-Janji Manis.

Caranya adalah korang buat offer kalau masuk blog korang boleh menang ferrari. Tapi kalau ferrari tak logik pulak, buat la boleh menang ipad ke. Gerenti ramai yang masuk.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...