Terbest Untuk Dibaca

Saturday, September 10, 2011

gambar2 detik serangan september 11

hari ni bersempena dengan tarikh 9/11 aku nak post pasal kejadian serangan kapal terbang keatas wtc dan pentagon kat us pada 9/11/2001. bagi aku sbb 2 bangunan ranap pun nak kecoh satu dunia. yg us hancurkan negara2 lain tu x kecoh lak kan bukan bangunan tapi negara mcm kat iraq, afganistan & palestin berpuluh ribu orang islam mati termasuk wanita dan kanak2 bleh. setakat 2-3 ribu mati nak sedih yg di bunuh berpuluh ribu tak pulak nak sedih kan. aku tak suka us ni ari2 doa biar us plus israel lahanat hancur trus. apa2 pun atas sebab kemanusiaan aku pun tumpang simpati dengan mangsa, dengan mangsa ok bukan dengan pentadbiran us. pentadbiran dengan tentera us plus zionist tetap fuckers sbb kalau pemimpin dorang tak tindas orang lain negara dorang tak jadik mcm ni... ni pic2 detik2 9/11. ada pic org tengah jatuh sempat lg tu dorang snap dah tentu aruah 2 saat lepas tu. klau aku 100km dah aku blah mau tungu lg.. kna hampap dengan rc beam bersepai..









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...