Terbest Untuk Dibaca

Wednesday, November 16, 2011

apa akan jadi kalau tak update blog seminggu


minggu ni aku baru sempat update 2 entry. fuh malas gila. ni la akibat kalau dah sminggu tak update blog. minggu lepas Raya Haji kebetulan lak cuti aku byk, so aku memperabeh cuti aku. snap seminggu trus. balik ja keja trammm!! mak jan keja byk gla. huh.. memandangkan aku ni bloger sampingan di office ja sbb beruk-ban aku dah kna ptong dia nya telo. tak bayo wawawaa,,. kat sini aku bgitau kesan sepanjang aku cuti seminggu dari bebloger-bloging nih..

1. malas nak mula menulis blek. rasa mcm nak tingal ja blog ni.

2. pageview aku menurun 100%, dari 150 pageview sehari (sikitkan, ok la tu dari talak lansung) hingga skang ni 1 pageview ja sehari (sdeeeh!!)

3. aku nya blog sosial yg aku guna pun dah tak aktif sebar akunya blog sbb akaun aku tak aktif menyebuk blog orang.

4. rasa givup nak berblog.

5. blog aku ketinggalan zaman sbb benda menarik smua blog lain tulis dulu. org dah buka entry pasal galaxy note aku dok entry galaxy s ii . ketingalan siol..

6. iklan nuffnang aku dah malas nak naik. asyik sembunyi ja.

7. susah nak naikan blik aku nya pageview.

8. jenis tulisan ada yg berubah. takan hantu tau password aku lak loll.

9. style aku menulis dah berubah. dah mcm karangan dwoh. mcm awie dalam sembilu.

10. dan last skali yg paling halahap,, aku lupa cara nak upload gambar. adoyai!! baru sminggu, mabuk daging ka aku ni. mamun lagi nih. argrhhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...