Terbest Untuk Dibaca

Saturday, October 15, 2011

blog pertama join site aku. sunahsukasakura.com

dah 2 hari tak update blog sfiqs aku yg satu nih. buka ja. aik!! hari ni dalam sejarah blog aku dah ada orang yg sudi join. wow ada gak orang sudi huuu terharu aku. thanks sunahsukasakura.com. siapa yg nak melawat blog dia sila klik sini . blog awek ni mmg cun mcm tuan dia. chewah kipas nampak. mengikut ranking blog yg aku post dalam entry aku yg lepas, blog sunahsukasakura ni berada ranking 31 blog terfemers kat malaysia ni. good job sunahsukasakura. tak caya tengok sini. sekarang blog ni dah cecah 2416 follower. banyak tu der. tak sangka kan blogger top mcm ni sudi saport blog cap ayam mcm blog aku ni. aku harap sunahsukasakura.com ni akan jadi antara top 10 dalam malaysia ni mcm blog Hanis Zalikha. thanks sunahsukasakura for your sapport. i love you... muah muah..

2 comments:

  1. Waaaaaaa....ade entri khas..huhuhu. Terima kasih sfiqs.. Teruskan berblog ye~

    ReplyDelete
  2. org bebudi kita bebahasa. InsyaAllah blog ni akan diteruskan. tq sbb join site ni. entry sebagai tanda terima kasih pd Sunah Sakura.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...