Terbest Untuk Dibaca

Sunday, October 30, 2011

main aplikasi game online baru NissanXGear 3d dan dapat hadiah

bagi peminat game online ni adalah satu pengalaman yang berbeza! main game online dan berpeluang memenangi iPod Shuffle atau iPad 2.

Bersempena dengan pelancaran baru X-Gear 3d, Nissan telah melancarkan aplikasi yg tersangat best. ianya dilengkapi dengan aspek futuristik 3d seperti permainan game pengembaraan online yang menarik untuk korang di Gear X 3d. didalam aplikasi permainan tersebut korang dikehendaki mengambil penumpang seberapa ramai yg boleh untuk dihantar ke
Showroom NISSAN dan seterusnya mengutip point atau markah korang. lagi ramai penumpang lagi banyak lah point korang dapat. korang perlu cepat untuk bersaing dengan peserta lain secara online.

Aplikasi ni juga dilengkapi dengan
Garaj yang membolehkan korang melihat kenderaaan dalam imej 3d. korang jugak boleh menukar warna kereta dan meneroka ciri-ciri kenderaan yg best. seakan-akan game need for speed.

tapi main need for speed korang tak dapat hadiah kalau korang main aplikasi NissanXGear ni korang berpeluang untuk memenangi iPod Shuffle atau iPad 2! tunggu apa lagi jom sertai perlumbaan X-Gear, kumpul seberapa banyak penumpang yg boleh dan kalahkan pesaing korang. aplikasi ni di buka sehingga 15 Dis 2011. siapa yg berminat untuk bermain pemainan yg best ni boleh klik NissanXGear
dan mulakan permaianan korang. bagi penguna i-phone, i-pad dan android korang boleh download aplikasi NissanXGear untuk smartphone anda kat sini.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...