Terbest Untuk Dibaca

Tuesday, October 18, 2011

budak dilanggar dan di biarkan di cina

aku sebenarnya tak sampai hati nak buat antry ni. meleleh air mata aku bila budak tu terkulai lembik masa dorang angkat. tapi atas dasar kemanusiaan aku post jugak. sorong budak dilenyek 3 kali dan dibiarkan mcm tu ja walau pun ada orang lalu lalang. tu lah manusia bila dah banyak makan babi sikapnya juga akan menjadi seperti babi. maaf cakap tapi korang boleh menilai. aku pun ada anak kalau boleh nyamuk pun aku tak bagi gigit. tapi yg lalu lalang tu mmg manusia barua la. ada lagi manusia mcm haram kat muka bumi ni. yg mana telibat dalam video ni mmg bukan manusia tapi binatang. barua betul la. korang ingat anak kucing ka. kalau anak korang korang rasa mcm mn. manusia yg tak dak perasaan ja kalau mcm tu. tu la kalau dah banyak sangat makan babi. jadi perangai babi la. maaf la kalau aku emosi. tapi aku tujukan yg mn ada dalam video tu ja ok yg tak berkenaan sila abaikan. pada yg ada dalam video yg tak tolong budak tu aku nak ucapkan fuck... barua haram jadah. pada korang. harap satu ari nanti korang kena langar dengan lori taik sampai hancur tak da sapa yg ambik tau. aku kalau jumpa org mcm ni kena langar mmg aku terajang tambah tak pun aku ambik stamroll aku gelek sampai hancur terus. korang tu manusia ka apa. baruaaaa... . harap budak dalam video ni cepat semboh walaupun aku dengar cerita dia mmg tak ada harapan lagi. ya dia org china tapi dia tetap sorg budak dan sorang manusia. yg dalam video klip tu aku tak puas hati lg ngan korang k. nak selamat jangan datang malaysia klau tak mmg aku sewa khas lory untuk lenyek korang. bleh.. maaf over. tapi mmg aku bengang manusia haram tak ada hati perut mcm ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...